Myyntiehdot
HASSUTORNI-verkkokaupan (jäljempänä verkkokauppa) omistaja on Hadley OÜ, Y-tunnus (virolainen) 14135979, sähköpostiosoite info@hassutorni.fi.
Myyntisopimuksen voimassaolo, kaupalliset tiedot ja hintatiedot
• Nämä myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista verkkokaupastamme
• Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden kohdalla
• Tuotteita koskevat tiedot ilmoitetaan verkkokaupassamme suoraan tuotteiden kuvauksessa
Tilauksen tekeminen ja toimitus
• Mikäli haluat tilata tuotteen, valitse haluamasi tuote ja klikkaa "Lisää ostoskoriin" -painiketta, klikkaa sitten ostoskoria sivuston oikeassa yläkulmassa ja paina "Osta" -painiketta avautuvassa ikkunassa. Toimitusta varten sinun on annettava yhteystiedot ja osoitetiedot toimitustavasta riippuen. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja tavarat lähetetään, kun maksu on vastaanotettu. Maksu voidaan suorittaa pankkisiirrolla tai pankkilinkillä euroina.
• Sopimus tulee voimaan heti, kun maksettava summa on saapunut verkkokaupan tilille.
• Jos tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen vuoksi tai muusta syystä, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksesta.
Toimitus
• Postikulujen tiedot näkyvät tilauslomakkeella
• Lähetykset saapuvat ostajan ilmoittamaan määränpäähän yleensä 3–6 arkipäivän kuluessa ostosopimuksen voimaantulopäivästä.
• Poikkeustapauksissa toimitusaika voi olla jopa 45 kalenteripäivää.
Peruutusoikeus ja valitusoikeus
• Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus peruuttaa sähköinen sopimus 14 päivän kuluessa.
• Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on oikeushenkilö.
• Jotta peruuttamisoikeutta voidaan käyttää 14 päivän kuluessa, tilattuja tavaroita ei saa käyttää muulla tavoin kuin tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi, samalla tavoin kuin tavaroita voidaan testata fyysisessä myymälässä.
• Jos tavaroita on käytetty muuhun kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi tarvittavaan tarkoitukseen tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus vähentää hyvitettävää summaa suhteessa tavaroiden arvon alenemiseen.
• Tavaroiden palauttamiseksi on lähetettävä vapaamuotoinen peruutuslomake osoitteeseen info@hassutorni.fi viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.
• Ostaja vastaa tavaran palautuskustannuksista, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua tuotetta (esim. tuote on väärä tai viallinen, jos viallista tuotetta ei voida korvata). Pyydämme, että kasatut tuotteet palautetaan koottuina ja lähetetään kuriiripalvelun välityksellä varastollemme.
• Ostajan on palautettava tavarat 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai esitettävä todiste siitä, että hän on luovuttanut tavarat rahdinkuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa.
• Verkkokauppa maksaa palautetun tavaran saatuaan ostajalle takaisin kaikki ostajalta sopimuksen mukaisesti saadut maksut välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta.
• Verkkokauppa voi kieltäytyä maksamasta palautuksia, kunnes se on vastaanottanut sopimuksen kohteena olevien tavaroiden palautuksen tai kunnes ostaja on todistanut palauttaneensa tavarat, riippuen siitä, kumpi ajankohta on aikaisempi.
• Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin verkkokaupan tarjoaman halvimman toimitustavan, verkkokaupan ei tarvitse korvata kuluttajalle kustannuksia, jotka ylittävät tavanomaisen toimitusmuodon kustannukset.
• Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa kauppa ja vaatia tavara takaisin, jos tavaran hinta on ilmoitettu huomattavasti alle markkinahinnan.
Valitusoikeus
• Verkkokauppa vastaa ostajalle myydyn tuotteen virheistä tai puutteista, joka on ollut olemassa jo toimitushetkellä ja joka ilmenee enintään kahden vuoden kuluessa siitä, kun tuote on toimitettu ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana siitä, kun tavara on toimitettu ostajalle, virheen oletetaan olleen olemassa jo toimitushetkellä. Verkkokauppa on vastuussa tämän olettamuksen kumoamisesta.
• Ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheestä lähettämällä viestin osoitteeseen info@hassutorni.fi.
• Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ilmenevät sen jälkeen, kun tavarat on toimitettu ostajalle.
• Jos verkkokaupasta ostetuissa tavaroissa on virheitä, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa vialliset tavarat. Jos tavaroita ei voida korjata tai korvata, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimuksen mukaiset maksut.
• Verkkokaupan on vastattava kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai helposti monistettavassa muodossa 15 päivän kuluessa.
Tietosuojakäytäntö ja henkilötietojen käyttö
• Verkkokauppa on henkilötietojen rekisterinpitäjä, ja verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tavaroiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa siirtää henkilötietoja kuljetuspalveluja tarjoaville yrityksille tavaroiden toimittamista varten.
• Verkkokauppa siirtää maksujen suorittamiseksi tarvittavat henkilötiedot käsittelijälle Montonion
Riidanratkaisu ja valitusoikeus
• Jos ostaja haluaa tehdä valituksia verkkokaupasta, pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen info@hassutorni.fi.
• Mikäli ostaja ja verkkokauppa eivät pysty sopimaan riitaa keskenään, ostaja voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta on toimivaltainen ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta johtuvat riidat. Ostajan valituksen käsittely komissiossa on maksutonta.
• Ostajat voivat kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisufoorumin puoleen.
Myyntisopimuksen voimassaolo, kaupalliset tiedot ja hintatiedot
• Nämä myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista verkkokaupastamme
• Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden kohdalla
• Tuotteita koskevat tiedot ilmoitetaan verkkokaupassamme suoraan tuotteiden kuvauksessa
Tilauksen tekeminen ja toimitus
• Mikäli haluat tilata tuotteen, valitse haluamasi tuote ja klikkaa "Lisää ostoskoriin" -painiketta, klikkaa sitten ostoskoria sivuston oikeassa yläkulmassa ja paina "Osta" -painiketta avautuvassa ikkunassa. Toimitusta varten sinun on annettava yhteystiedot ja osoitetiedot toimitustavasta riippuen. Lasku lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja tavarat lähetetään, kun maksu on vastaanotettu. Maksu voidaan suorittaa pankkisiirrolla tai pankkilinkillä euroina.
• Sopimus tulee voimaan heti, kun maksettava summa on saapunut verkkokaupan tilille.
• Jos tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen vuoksi tai muusta syystä, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksesta.
Toimitus
• Postikulujen tiedot näkyvät tilauslomakkeella
• Lähetykset saapuvat ostajan ilmoittamaan määränpäähän yleensä 3–6 arkipäivän kuluessa ostosopimuksen voimaantulopäivästä.
• Poikkeustapauksissa toimitusaika voi olla jopa 45 kalenteripäivää.
Peruutusoikeus ja valitusoikeus
• Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus peruuttaa sähköinen sopimus 14 päivän kuluessa.
• Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on oikeushenkilö.
• Jotta peruuttamisoikeutta voidaan käyttää 14 päivän kuluessa, tilattuja tavaroita ei saa käyttää muulla tavoin kuin tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi, samalla tavoin kuin tavaroita voidaan testata fyysisessä myymälässä.
• Jos tavaroita on käytetty muuhun kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi tarvittavaan tarkoitukseen tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus vähentää hyvitettävää summaa suhteessa tavaroiden arvon alenemiseen.
• Tavaroiden palauttamiseksi on lähetettävä vapaamuotoinen peruutuslomake osoitteeseen info@hassutorni.fi viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.
• Ostaja vastaa tavaran palautuskustannuksista, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua tuotetta (esim. tuote on väärä tai viallinen, jos viallista tuotetta ei voida korvata). Pyydämme, että kasatut tuotteet palautetaan koottuina ja lähetetään kuriiripalvelun välityksellä varastollemme.
• Ostajan on palautettava tavarat 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai esitettävä todiste siitä, että hän on luovuttanut tavarat rahdinkuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa.
• Verkkokauppa maksaa palautetun tavaran saatuaan ostajalle takaisin kaikki ostajalta sopimuksen mukaisesti saadut maksut välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta.
• Verkkokauppa voi kieltäytyä maksamasta palautuksia, kunnes se on vastaanottanut sopimuksen kohteena olevien tavaroiden palautuksen tai kunnes ostaja on todistanut palauttaneensa tavarat, riippuen siitä, kumpi ajankohta on aikaisempi.
• Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin verkkokaupan tarjoaman halvimman toimitustavan, verkkokaupan ei tarvitse korvata kuluttajalle kustannuksia, jotka ylittävät tavanomaisen toimitusmuodon kustannukset.
• Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa kauppa ja vaatia tavara takaisin, jos tavaran hinta on ilmoitettu huomattavasti alle markkinahinnan.
Valitusoikeus
• Verkkokauppa vastaa ostajalle myydyn tuotteen virheistä tai puutteista, joka on ollut olemassa jo toimitushetkellä ja joka ilmenee enintään kahden vuoden kuluessa siitä, kun tuote on toimitettu ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana siitä, kun tavara on toimitettu ostajalle, virheen oletetaan olleen olemassa jo toimitushetkellä. Verkkokauppa on vastuussa tämän olettamuksen kumoamisesta.
• Ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheestä lähettämällä viestin osoitteeseen info@hassutorni.fi.
• Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ilmenevät sen jälkeen, kun tavarat on toimitettu ostajalle.
• Jos verkkokaupasta ostetuissa tavaroissa on virheitä, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa vialliset tavarat. Jos tavaroita ei voida korjata tai korvata, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimuksen mukaiset maksut.
• Verkkokaupan on vastattava kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai helposti monistettavassa muodossa 15 päivän kuluessa.
Tietosuojakäytäntö ja henkilötietojen käyttö
• Verkkokauppa on henkilötietojen rekisterinpitäjä, ja verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tavaroiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa siirtää henkilötietoja kuljetuspalveluja tarjoaville yrityksille tavaroiden toimittamista varten.
• Verkkokauppa siirtää maksujen suorittamiseksi tarvittavat henkilötiedot käsittelijälle Montonion
Riidanratkaisu ja valitusoikeus
• Jos ostaja haluaa tehdä valituksia verkkokaupasta, pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen info@hassutorni.fi.
• Mikäli ostaja ja verkkokauppa eivät pysty sopimaan riitaa keskenään, ostaja voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta on toimivaltainen ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta johtuvat riidat. Ostajan valituksen käsittely komissiossa on maksutonta.
• Ostajat voivat kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisufoorumin puoleen.